08 June 2009

Teluk Ramunia (iii)

okehh..sambung lagi pasal camping..sampai je kat teluk ramunia..jalan2 jap kat area situ..kat sini ada byk chalet..kebetulan time cuti sekolah..public holiday lak..ramai gak yg aku tgk stay kat cni ngan family..ermmm..pastu bwk turun barang2 dari kete..carik port nak pacak khemah..tempat yg kami pilih adalah sgt strategik..view dia cantik..hehehe..redup je..tapi aku tetap itam..berbelang2 dah badan aku ni..

baru sampai & nak pasang khemah..

dah settle bab khemah..terus ready kan tempat tuk bbq..nak tggu pak cik tu bagi tempat bbq tu lambat sgt..mujur la kawan2 aku ni semua kreatif..hehehe..so x jadik mslah la..ngah aku dok melayan feeling..hehehe..si fyd dtg bisik2 kat aku..rupa2 nya..ada mende tertinggal kat umah..ermm..aku mmg x ingat langsung..bolehhhh..nasik yg masak byk2 tu tinggal kat umah..hahaha..fyd lak takut nak ckp kat org len..membe2 aku ni klu x dpt makan nasik leh mengamuk..adeiiii...

ni la rupa membe aku yg klu x dpt mkn nasik nak ngamuk je...penat nak layan perangai giler2 dia ni..hehehe...

No comments:

Post a Comment