05 June 2009

Kerinduan...

hari ni 5 jun 2009..genap 6 bulan arwah opah meninggalkan kami semua..ermmm rindunya aku kat opah..opah meninggal sebab sakit jantung..keadaan opah masa tu mmg uzur..badan opah kurus sgt..opah x ade selera tuk makan..klu tdo malam pun x lena..selalu sakit2..

ermm..aku rindukan gelak tawa opah..rindu nak makan masakan opah..rindu kasih syg dari opah..rindu segala2nya..bila aku balik rumah mak..aku rasa lain sgt..opah mmg duduk dgn family aku dari kami kecik..so pemergian dia..kami la yg paling terasa

bila aku tgk bilik opah..aku jadi rindu sgt..aku bukak almari baju..tgk baju2 opah aku jadik sedey..klu dulu..bila aku balik kampung..opah akan masak makanan yg aku suka..skrg dah x ada lagi..dulu klu aku sakit..opah yg akan picit2 kan badan aku..skrg dah x ada..

walaupun ada beberapa perkara yg wat aku rasa terkilan..yg aku x sempat nak buat utk opah..tapi aku syg sgt pada opah..selain dari mak ngan abah..opah la yg besarkan aku ngan adik beradik yg len..jasa opah mmg x dapat aku balas..

skrg dah 6 bulan opah pergi..aku rasa rinduuuu sgt kat opah..walaupun sedey..tapi aku tau..semua yg hidup akan pergi jugak 1 ari nant..semoga arwah opah tenang disana..semoga opah di tempatkan bersama org2 yg beriman..amin..Al Fatihah

No comments:

Post a Comment