13 May 2009

tensionnnnnnnnnnnnnnnn

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....tension..penin pale..sakit ati..sume ada ni..sape yg x mrh?? ari2 bgn awal...pegi keje...sampai masa..gaji x dapat..uwaaaaaa...tersangat lah bengang okehh...ni dah seminggu lmbt...bila kol bos..dia ckp esok..pas esok..esok..dah bape kali esok dah ni...

klu duit tu x guna xpe la..x la aku kesah sgt..ni duit..macam2 nak wat...mane nk bayor umah..bil tepon..bgi adik...ni klu aku sirik pun xdapat duit..camne la aku nk wat sume tuh...klu x keje x de duit x pe..puas ati cikit..ni keje..tpi gaji x de..sakit ati dow!!

so terpaksa la ari ni aku kol banker aku kat kmpg (mak aku)...muahahaha..memang dah x leh nak wat ape dah...maluuuu okehhh..walau pun ngan mak sirik...mujur la tiap2 bulan aku tolong dia cikit2..ni aku susah..dia lak yg tolong...hehehe..pada kwn yg tolong aku..thanx so much cik lily..okehh...

baru mlm tdi dpt kol dari 2nd bos...dia citer la reason nape gaji bulan ni lambat...adoiii.sbb sorg..nyusahkan sume org..dah la aku ari2 nak kena ngadap muka mamat2 bangla kat cni..nampak je muka aku...tanye gaji..nampak je tanya gaji..tension tul la...

No comments:

Post a Comment