29 April 2009

Steamboat

baru2 ni aku ngan kwn2 pgi mkn steamboat..sgt sonok okehh..memula cam takot2 gak nak mkn.sbb yg amik order tuh cina..tpi ada la membe aku yg sorg ni ckp..kedai tu halal..owner dia cina muslim..masa membe aku pgi dulu time bln pose.dia ckp mmg ramai la org melayu..owhhh..so ape lagi.serbuuuuuu..ngehhh..

harga dia mmg sgt berpatutan ye..sorg 18 hengget..buffet lak tuh.mkn la selagi ko mampu.selagi boleh masuk sumbat..klu nak dibangdingkan steamboat kat dataran tuh.mmg untung la mkn kat cni..tpi bgi aku lah..air dia mahal cikit.aku order teh o ice limau (ice lemon tea).boleh dia caj smpai 4 hengget segelas..klu cafe ke..bistro ke..ok la.ni kedai biasa je.ape2 pun layan gambr kitorg ni eh..

ni la kedai yg we all pegi..kan ada tulisan cina kat depan kedai tuh..tpi jgn risau.dijamin halal..heheh..sesape yg dok jb tuh pegi la try..sgt berpuas ati ye..mmg kenyang la korg nant..ngehhh

cuba tgk..tu bru first round..pastu bape round pun aku dah x terkira.bayangkan je lah..dari kul 8.30 smpai kul 11 kami balun stemboat tuh..kwn aku yana..mmg dok mengulang amik udang je..smpai abis la dia amik..hahaha..ermm..dap nye.kwn2 ku.bila nk pegi lagi nih??


tuan punya blog mestilah kena interprem..hehe..tgk la muka2 puas ati drpd rakan2 ku.huhu..smpai tersandar pun korg still nk mkn lgi ek.adoiii la..haaa..nmpak x air yg mahal tu.klu aku tau..baik aku minum air oren free je (i kedekut okehh)..hehe..


inilah aksi2 yang berjaya dirakam oleh jurukamera kami malam tuh..aksi berebut makanan oleh
cik lily & zaza..muahahaha..lawak la muka korg time ni..serius beb.x leh handle tgk muka korg..dua2 cam x puas ati..lek r..byk lgi kan.huhuh..yea sila tmbh..jgn gado2


terliur aku tgk gambo ikan nih..terbayang2 isi nya yg lembut serta lazat masuk ke mulut ku ini..ngehhh..sedap wooo ikan ni.ikan pe aku x tau la..aku tau mkn je.sgt sedappp okeh..yg cili tuh..kitorg x mkn..so pegi senyap2 letak semula kat buffet line tuh..ssshhhhh..klu x abis nanti diorg timbang pastu charge kita..so pandai2 la kan.hehehe

so..next time kita pegi lagi eh..tggu sume ada..pastu pegi ramai2..mesti sonok kan.mesti tokei kedai tu penin nak layan korg..korg sume dah la giler2..giler2 pun, aku sayangggggggggggggg kat korg ..


2 comments: